Mercedes-Benz

BDC & Customer Care Specialist

Jaké úkoly Vás na této pozici čekají?

- Vedení recepce

- Dohled nad plněním úkolů recepčních a udržování recepce ve vysokém standardu

- Zabezpečení klientského servisu na vysoké úrovni

- Školení recepčních a poskytování denní zpětné vazby

- Dohled nad dodržování standardů společnosti Mercedes-Benz

- Správná eskalace problematických případů

- Rychlé a kvalifikované zpracování zákaznických poptávek

- Aktivní podpora prodejního oddělení a servisního oddělení

- Správa a aktualizace databáze zákazníků

- Maximalizace spokojenosti zákazníků při řešení jejich požadavků

- Podpora oddělení prodeje při propagaci prodejních marketingových kampaní

- Odborné poradenství potenciálním zákazníkům

- Zjišťování zpětné vazby klientů

- Poskytování vysokého klientského standardu při komunikování se zákazníkem po telefonu a emailu

- Aktivní přístup k řešení klientských požadavků

Co pro tuto práci potřebujete?

- SŠ s maturitou

- Výborné komunikační schopnosti, pro-zákaznická orientace

- Asertivní jednání, schopnost zvládat práci pod tlakem

- Prokazatelné zkušenosti se zákaznickým servisem – ideálně ve službách/hotelnictví

- Schopnost supervize menšího týmu

- Dobrá znalost MS office

- Zkušenosti v oboru vítány

- Znalost AJ nebo NJ

A čím Vás za dobře odvedenou práci odměníme?

- Zázemí silné nadnárodní společnosti

- Příjemné moderní pracovní prostředí

- Řadu zaměstnaneckých benefitů

- Nástup možný IHNED

Informace o pozici:

Místo pracoviště - Daimlerova 2296/2, 149 00  Praha-Chodov, Česká republika

Typ pracovního vztahu - Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu - Pracovní smlouva

Benefity - Sleva na firemní výrobky/služby, příspěvek na penzijní/životní připojištění, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, závodní stravování, zdravotní volno/sickdays

Požadované vzdělání - Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky - Angličtina (mírně pokročilá), Němčina (mírně pokročilá)