Mercedes-Benz

Inspirace závodní tratí.

Za vynikající výkon vozidlo Mercedes-AMG GT vděčí své konstrukci zaměřené na výkon.

Podvozek AMG RIDE CONTROL

Podvozek AMG RIDE CONTROL s adaptivním nastavením tlumení – součástí standardní výbavy ve voze Mercedes-AMG GT S, GT C a GT R – spojuje vynikající výkon s prvotřídním jízdním komfortem.

V kombinaci s koncepcí dvojitého příčného ramene nápravy umožňuje výkon na úrovni motoristického sportu s vynikající příčnou dynamikou a jízdní stabilitou při vysokých rychlostech. Upravuje charakteristiky tlumení jednotlivých kol způsobu jízdy a stavu vozovky.

AMG SPEEDSHIFT DCT 7G

Sportovní převodovka AMG SPEEDSHIFT DCT 7G fascinuje razantními časy řazení, citlivým řazením meziplynem a výkonem na úrovni motoristického sportu: čím sportovnější režim, tím agilnější reakce.

Malé skoky mezi počtem otáček umožňují optimální úpravu převodu a rychlou změnu převodového stupně bez přerušení trakční síly. Sedm převodových stupňů, tři jízdní programy a manuální režim a také funkce meziplynu a RACE START zaručují extrémně dynamické zrychlení.

Torzní trubka

Motor umístěný uprostřed přední části vozu tvoří s převodovkou s dvojitou spojkou pevnou jednotku. Komponenty jsou vzájemně spojeny pomocí torzní trubky odolné proti ohybu a zkrutu.

Uvnitř rotuje extrémně lehký hnací hřídel z karbonu pevný ve zkrutu. Předává výkon 4litrového motoru V8 se dvěma turbodmychadly důsledně na sportovní převodovku AMG SPEEDSHIFT DCT 7G. Nakonec přenáší sílu do zrychlení. Neuvěřitelně rychle, až to bere dech.

Vysoce výkonné kompozitní brzdy AMG

Vynikající hodnoty zpomalení a vysoká odolnost umožňuje vysoce výkonná kompozitní brzdová soustava AMG s vnitřně chlazenými a perforovanými brzdovými kotouči.

Přednosti vysoce výkonných kompozitních brzd AMG dostupných za příplatek: snižuje hmotnost, má delší životnost a ještě lepší stabilitu.

4litrový motor AMG V8 se dvěma turbodmychadly

Motor umístěný uprostřed přední části vozu přesouvá svoji suchou hmotnost 209 kg na střední část vozidla. Za účelem nízkého těžiště byl instalován hluboko do hliníkového prostorového rámu.

Prostřednictvím uspořádání Transaxle byl motor spojen se za ním instalovanou převodovkou s dvojitou spojkou do jedné pevné jednotky – pro perfektní vyvážení. Agregát pracuje s mazáním se suchou skříní, a zaručuje tak optimální zásobování olejem i při vysokém příčném zrychlení.

Optimální rozložení hmotnosti.

Díky motoru umístěnému vpředu uprostřed a převodovce AMG SPEEDSHIFT DCT 7G v uspořádání Transaxle dosahuje Mercedes-AMG GT optimálního rozložení hmotnosti v poměru 47 % a 53 % mezi přední a zadní nápravou. V kombinaci s hluboko uloženým těžištěm vozidla tak umožňuje výjimečně agilní chování a vysoké rychlosti v zatáčkách. Koneckonců platí: v zatáčkách se vyhrávají závody.

Získejte více informací o jízdní dynamice vozu Mercedes-AMG GT.

Jedinečná kombinace inovativních technologií z motoristického sportu přináší vášeň našich inženýrů na ulici a mimořádně ji zdůrazňuje.

Prostorový rám

Od prostorového k závodnímu rámu.

Díky své inovativní konstrukce je prostorový rám vozu Mercedes-AMG GT extrémně lehký.

Karbon. Hliník. Hořčík. Ocel.

To jsou přísady pro surovou karoserii vozu Mercedes-AMG GT. Prostorový rám je z velké části vyroben z hliníku a váží pouhých 231 kg. Inovativní konstrukce – lehká, stabilní a extrémně pevná. To je předpokladem pro nejlepší možnou příčnou a podélnou dynamiku a maximální přesnost řízení. Extrémně lehký přední modul je z hořčíku, snižuje setrvačnost hmoty před přední nápravou a optimalizuje tak agilitu sportovního vozu.

- Hliníkový prostorový rám váží pouze 231 kilogramů

- Vysoká odolnost proti kroucení a pevnost karoserie

- Maximální přesnost řízení a příčná dynamika

Aerodynamika

Koncepce aerodynamiky vyvinutá s know-how motoristického sportu vozu Mercedes-AMG GT podporuje řidiče při dynamickém a bezpečném způsobu jízdy. Sjednocuje aerodynamickou stabilitu s nízkým odporem vzduchu a integruje dostatečné chlazení a zásobení všech součástí vzduchem. AIRPANEL v předním ochranném panelu a elektricky výsuvné zadní křídlo aktivně přizpůsobují aerodynamiku aktuální jízdní situaci.

Motor V8 se dvěma turbodmychadly AMG

Zažijte srdce vozidla Mercedes-AMG GT.

Lehkost se snoubí s výkonností.

Agregát s hodnotami výkonu na úrovni motoristického sportu – motor V8 se dvěma turbodmychadly je koncipován na maximální výkon a dynamické uložení motoru se přizpůsobí každé jízdní situaci. Mimoto suché mazání ještě snižuje nízkou polohu při montáži. Fascinující: výbušná reakce s vysokou tažnou silou.

Takto zní výkon.

Ohromující, když motor V8 rozvine veškerou svoji sílu. Rovněž strhující je s tím spojený zvuk motoru, který podtrhuje vynikající výkon vozu Mercedes-AMG GT.

Srdce vozu AMG GT, 4litrový motor V8 se dvěma turbodmychadly, ohromí svého řidiče. Zvláště pak, když motor V8 pod velmi dlouhou kapotou rozvine svůj plný výkon. Se suchou hmotností pouhých 209 kg dodává výkon na úrovni motoristického sportu. Lehký. Kompaktní. Výkonný.

Mercedes-AMG GT: spotřeba paliva kombinovaná: 11,4 l/100 km, emise CO2, kombinovaný provoz: 261 g/km;
Mercedes-AMG GT S: spotřeba paliva kombinovaná: 11,5 l/100 km, emise CO2, kombinovaný provoz: 262 g/km;
Mercedes-AMG GT C: spotřeba paliva kombinovaná: 12,5 l/100 km, emise CO2, kombinovaný provoz: 284 g/km;
Mercedes-AMG GT R: spotřeba paliva kombinovaná: 12,5 l/100 km, emise CO2, kombinovaný provoz: 284 g/km[1]

[1] Uvedené hodnoty byly zjištěny na základě předepsaného postupu měření. Jedná se o „hodnoty CO2 naměřené podle NEDC“ ve smyslu čl. 2 č. 1 prováděcí vyhlášky (EU) 2017/1153. Hodnoty spotřeby paliva byly vypočítány na základě těchto hodnot. Spotřeba elektrického proudu byla zjištěna na základě nařízení 692/2008/ES.