Správa času

Šetřete čas se správou času systému FleetBoard!

Správa času systému FleetBoard podporuje všechny nejdůležitější aplikace propojené s pracovní dobou řidiče. Data se zaznamenávají automaticky, a šetří tak čas a výdaje spojené s dokumentací. Zaměstnanci mohou plánovat na základě skutečného zbývajícího času jízdy. Systém pro správu výplat má přístup ke všem nejdůležitějším údajům o dobách jízd, které jsou relevantní pro zpracování výplat.

Se systémem tachometru FleetBoard, který je standardní součástí a digitálním tachometrem můžete dálkově číst a archivovat karty řidičů a datové paměti Vašich vozidel. V souladu s místní legislativou se všechna data až na tři roky ukládají v servisním centru systému FleetBoard. Uložená data lze využít ve Vašich vlastních analyzujících programech za účelem získání informací ohledně porušení dob jízdy a odpočinku, chybějících stažení nebo případů porušení nejvyšší povolené rychlosti.