Mercedes-Benz

Maximální využití vozidla

Inteligentní síťové propojení vozidla, servisu a vaší přepravní společnosti.

Méně stání, více jízd. Díky optimálnímu využití vozidla.

Díky inteligentnímu propojení vozidla, servisu Mercedes-Benz a Vašeho přepravního podniku lze výrazně zvýšit využití vozidla, vytížení vozidla a efektivitu Vašich logistických procesů.

Přehled výhod

- Mercedes-Benz Uptime1,4: individuální podpora zákazníků v reálném čase pro lepší možnost plánování návštěv servisu a zvýšení dostupnosti vozidel

- Service24h: rychlá pomoc v případě nouze po 24 hodin denně5

- Hustá servisní síť s cca 1700 servisními středisky po celé Evropě, dlouhé provozní doby servisů, z části až do 22 hodin

- Truck Data Center jako základ pro všechny služby Fleetboard

- Parametrizovatelný zvláštní modul pro zjednodušené řízení a obsluhu nástaveb přes Multi-Touch-Display v systému Multimedia Cockpit6

- Remote Online a aplikace Remote Truck App6,7 pro ovládání funkcí vozidla pomocí smartphonu

- Za příplatek aplikace Fleetboard pro zjednodušené ovládání a vyšší komfort práce

Mercedes-Benz Uptime1,2

Za příplatek dostupná servisní inovace Mercedes-Benz maximalizuje dostupnost a možnost plánování Vašich vozidel. Díky nepřetržitému monitorování údajů o vozidle v reálném čase jsou včas rozpoznány potřeby údržby a oprav. Navíc jsou nyní také využity relevantní údaje o přívěsu/návěsu3. Servisní tým Mercedes-Benz Vás včas informuje, poskytne Vám konkrétní doporučení a podpoří Vás při optimálním řešení opravy. Tím lze zkrátit doby výpadku a odstavení vozidel, například v důsledku poruch, vyhnout se dalším neplánovaným opravám a optimalizovat plánované návštěvy servisu. Zkrátka: Mercedes-Benz Uptime zajistí, abyste mohli Vaše přepravní zakázky splnit s větší jistotou a efektivitou než kdy dříve.

Více informací o službě u našich prodejců. 

Mercedes-Benz Uptime1,2

Mercedes-Benz Service24h: nepřetržitá podpora

Služba Mercedes-Benz Service24h zajišťuje okamžitou pomoc v případě poruchy – 365 dní v roce a 24 hodin denně. Volající mohou využít bezplatnou8 telefonní linku +420 296 335 698. Pokud řidič navíc stiskne „tlačítko pro servisní hovor“, jsou údaje o vozidle a souřadnice místa poruchy odeslány do centrály služeb Mercedes-Benz Service24h9. V případě poruchy se dostaví servisní technici s odpovídajícím způsobem vybavenou pojízdnou dílnou, aby mohlo vozidlo co nejrychleji pokračovat v cestě.

Mercedes-Benz Service24h: nepřetržitá podpora

Aplikace Fleetboard Apps

Fleetboard nabízí individuální telematická řešení, která přispívají ke snížení nákladů a zároveň ke zvýšení produktivity. Pro využití celého portfolia služeb Fleetboard jsou k dispozici desktopová/klientská řešení jako různé aplikace pro operační systém Android a iOS.

/1/ Možnost kombinace se všemi službami Fleetboard.

/2/ Příplatková výbava pro Arocs.

/3/ Pouze v kombinaci s přívěsem/návěsem podporujícím sběrnici CAN.

/4/ Pouze v kombinaci s Truck Data Center.

/5/ V případě zranění osob nejdříve informujte policii a záchrannou službu.

/6/ Ne u modelu Atego.

/7/ Nedostupné v kombinaci s Classic Cockpit, příplatková výbava v kombinaci s Multimedia Cockpit, standardní výbava v kombinaci s Multimedia Cockpit, interactive.

/8/ V závislosti na poskytovateli služeb. Alternativně: +49 69 95307277 (vznikají náklady při volání do pevné sítě).

/9/ Služba je dostupná pouze pro zákazníky využívající Mercedes-Benz Uptime.