Nový motor OM 471

Kvadratura kruhu: nižší spotřeba a nižší emise CO2, vyšší výkon a točivý moment.

Roční úspora paliva 1100 litrů a o tři tuny nižší emise CO2 – dvě nejdůležitější informace pro tahače návěsů v dálkové dopravě s druhou generací motoru pro vysoké zatížení OM 471 od společnosti Mercedes-Benz při ročním kilometrickém proběhu 130 000 km. Čtyři roky po zavedení revoluční generace motorů následuje další krok, ve kterém Mercedes-Benz Actros společnosti Daimler Trucks ještě zvyšuje svůj náskok v oblasti účinnosti. Inženýři společnosti Mercedes-Benz přitom dokázali vytvořit kvadraturu kruhu: Spotřeba paliva byla dále snížena až o 3%, zároveň byl navýšen točivý moment a jízdní dynamika. Nový špičkový výkon 390 km (530 k) a točivý moment 2600 Nm je vrcholem této konstrukční řady. V neposlední řadě jsou tato vozidla také mnohem robustnější. Zkrátka: druhá generace motoru OM 471 opět udává měřítka mezi motory pro velké zatížení u těžkých užitkových vozidel.

Srdcem každého vozu je motor. Úsportný a silný.

Druhá generace OM 471 Vás uchvátí svou dynamikou a nízkou spotřebou paliva. Motor s technologií BlueTec 6 sází na dokonalou souhru všech komponent a asplňuje přísnou emisní normu EURO VI. To Vám do budoucna zabezpečí návratnost investice do nákladního automobilu.

  • Nižší spotřeba paliva: až o 3 % v porovnání s první generací
  • Spotřeba AdBlue na úrovni motorů s emisní normou EURO V
  • Vyšší výkon: až 530 k

Jak to celé funguje?

Pokročilé spalování - více výkonu, nižší spotřeba, vyšší spolehlivost

  • Druhá generace X-Pulse se vstřikovacím tlakem až 2700 barů
  • Nový tvar pístů: nárůst komprese o 5 %
  • Optimalizované chlazení
  • Asymetrické turbodmychadlo pro lepší využití energie spalin

Optimalizované řízení motoru s EURO VI.

  • Optimalizovaná regulace zpětného vedení výfukových plynů (EGR)
  • Ventil EGR s novým vedením výfukových plynů
  • Nové provedení katalyzátoru SCR s vyšší účinnosti

X-PULSE.

  • Nejmodernější systém Common Rail s plně elektronickým řízením
  • Tlak ve vstřikovací liště až 1160 barů
  • Zvýšení tlaku ve vstřikovačích až na 2700 barů díky dvojitým ventilům (první generace OM 471: 2100 barů)
  • Velmi přesné vstřikování: umožňuje nezávisle řídit vstřikovací tlak, čas, ale také množství a samotný průběh
  • Snížení spotřeby díky inovovanému systému řízení motoru, který zajišťuje vylepšené spalování
  • Nezávislé řízení vedoucí ke spalování s nízkými emisními hodnotami