Mercedes-Benz

Nové servisní lobby

Mercedes-Benz PRAHA představuje modernizovaný příjem servisu a nové servisní procesy, díky kterým bude vaše návštěva ještě komfortnější.

Můžete se těšit na:

Příjem servisu ve zbrusu nové servisní hale s rychlým a vstřícným zákaznickým servisem.
Skener nové generace, který rozpozná jakékoliv poškození vozidla.
Skener měření profilu pneumatik.
Nový proces monituruje vozidlo po celou dobu servnisních oprav.
Modernizované prostory příjmu servisu a nová recepce.

Nový proces příjmu servisu na pobočce Chodov.

Zákazník si objednává vůz do servisu. Využívá buď aplikaci Mercedes Me v mobilním telefonu, nebo se objedná pomocí emailu servis@mercedes-benz.com, či telefonicky +420 271 077 130.
Se zaměstnancem zákaznického servisu si zákazník sjedná termín a čas návštěvy. V případě elektronické objednávky je zákazník kontaktován a je mu potvrzen termín a čas příjezdu na servis.

Při příjezdu do areálu, kamery skenují SPZ vozu zákazníka.

Na základě předobjednávky, kterou zákazník vytvořil je navigován do servisního lobby.

V případě, že zákazník neprovede předobjednávku je navigován na venkovní parkoviště servisního centra.

Zákazník, který bude mít vytvořenou objednávku a přijede ve stanoveném časovém slotu, bude umožněn vjezd do servisního lobby. Při vjezdu projede vozidlo skenerem, který zaznamená případná poškození vozu a zjístí stav opotřebení pneumatik.
Po průjezdu skenerem zákazník zaparkuje svůj vůz na vyhrazeném stání, kde si vozidlo převezme příjímací technik.