Nové servisní lobby
Mercedes-Benz PRAHA představuje modernizovaný příjem servisu a nové servisní procesy, díky kterým bude vaše návštěva ještě komfortnější.
.jpg.asset.PRYGTOHURJzhiQKTTpKVXvOP659XGBheN_Zl7byTQgE.jpg)
Příjem servisu ve zbrusu nové servisní hale s rychlým a vstřícným zákaznickým servisem. |
Skener nové generace, který rozpozná jakékoliv poškození vozidla. |
---|
Skener měření profilu pneumatik. |
Nový proces monituruje vozidlo po celou dobu servnisních oprav. |
Modernizované prostory příjmu servisu a nová recepce. |
Zákazník si objednává vůz do servisu. Využívá buď aplikaci Mercedes Me v mobilním telefonu, nebo se objedná pomocí emailu servis@mercedes-benz.com, či telefonicky +420 271 077 130. |
Se zaměstnancem zákaznického servisu si zákazník sjedná termín a čas návštěvy. V případě elektronické objednávky je zákazník kontaktován a je mu potvrzen termín a čas příjezdu na servis. |
Při příjezdu do areálu, kamery skenují SPZ vozu zákazníka. Na základě předobjednávky, kterou zákazník vytvořil je navigován do servisního lobby. V případě, že zákazník neprovede předobjednávku je navigován na venkovní parkoviště servisního centra. |
Zákazník, který bude mít vytvořenou objednávku a přijede ve stanoveném časovém slotu, bude umožněn vjezd do servisního lobby. Při vjezdu projede vozidlo skenerem, který zaznamená případná poškození vozu a zjístí stav opotřebení pneumatik. |
Po průjezdu skenerem zákazník zaparkuje svůj vůz na vyhrazeném stání, kde si vozidlo převezme příjímací technik. |