Mercedes-Benz

Exteriér kabiny řidiče

Drsné prostředí vyžaduje robustní vozidlo.

Se svými variantami kabin řidiče o šířce 2300 mm nabízí Arocs u všech typických použití ve stavebním oboru velmi dobrý přehled a snadnou, precizní obsluhu. Vstup se schůdky usnadňuje činnost, stejně jako ergonomické umístění ovládacích prvků. U vozů zaměřených na silniční provoz se kromě toho dodávají kabiny řidiče typu L se šířkou 2500 mm.

PŘEHLED VÝHOD

- Robustní kabiny řidiče konstruované pro stavební provoz s maximální výškou k stání až 1,99m

- Dvě šířky kabiny řidiče: 2300 mm a 2500 mm, tři délky kabin řidiče: kabiny řidiče typu S: 1700 mm, kabiny řidiče typu M: 2000 mm, kabiny řidiče typu L: 2300 mm

- Tunel motoru u kabin se šířkou 2300 mm k dodání ve dvou různých výškách: 170 mm a 320 mmRovná podlaha: standardní výbava u kabin řidiče se šířkou 2500 mm, za příplatek u kabin řidiče L se šířkou 2300 mm

- Pohyblivé schůdky flexibilní v podélném a příčném směru – u sklápěčů a domíchávačů betonu standardní výbava

- Třídílný nárazník s ocelovými komponenty

- Madlo na střeše1 pro pevné držení při výstupu na vozidlo za účelem kontroly nákladu

- Za příplatek jsou k dispozici různá ochranná zařízení, například pro světlomety, chladič, motor, hlavní nádrž

Madlo na střeše

Madlo na střeše

Za příplatek dostupné madlo na střeše zvyšuje komfort a bezpečnost při kontrolním nahlížení do korby sklápěče. Bezpečné stání přitom umožňuje nástupní schůdek patřící k výbavě, který je podle varianty kabiny řidiče integrován do boční stěny nebo umístěn na zadní stěně.

Robustní v každém detailu

Jeden pohled stačí, abyste zjistili, kde je Arocs doma. Od pohyblivého vstupu s flexibilním uložením jak v podélném, tak i v příčném směru až po madlo na střeše – každý detail je dokonale přizpůsoben požadavkům na stavbě. To znamená: maximální funkčnost ruku v ruce s ohromující robustností. Viditelným důkazem je rýhovaný kryt vnějšího zpětného zrcátka 2 a maska chladiče se vzhledem zubu rypadla. Citelným důkazem je komfortní uložení kabiny řidiče3, které řidiči usnadňuje činnost při vysokém zatížení v terénu. Nesmíme zapomenout na: třídílné nárazníky s ocelovými rohy. Ocelové rohy tak chrání světlomety před poškozením.

Ochranné komponenty

Pro vyšší odolnost je Arocs při speciálních úkolech vybaven zvláštními bezpečnostními zařízeními. K nim náleží u sklápěčů s ocelovým odpružením například ochranná deska pro chladič a motor4 a také za příplatek dostupná ochranná deska pro hlavní nádrž. Jako příplatková výbava jsou navíc dostupné ocelové ochranné mříže pro přední světlomety a ochranné zakrytování pro agregáty. Dalším příkladem vysoké orientace modelu Arocs na účel použití je za příplatek dostupná sada pro finišer. Vše pro zabránění zbytečným škodám a tím i zbytečným nákladům na opravy.

/1/ Příplatková výbava

/2/ Pouze v kombinaci s Classic Cockpit.

/3/ Standardní výbava ve všech kabinách řidiče typu L s rovnou podlahou kabiny.

/4/ Standardní výbava u ocelového odpružení, příplatková výbava u vzduchového odpružení.