Mercedes-Benz

Maximální využití vozidla

Inteligentní síťové propojení vozidla, servisu a vaší přepravní společnosti.

Méně stání, více jízd. Díky optimálnímu využití vozidla.

Díky inteligentnímu propojení vozidla, servisu Mercedes-Benz a Vašeho přepravního podniku lze výrazně zvýšit využití vozidla, vytížení vozidla a efektivitu Vašich logistických procesů.

Přehled výhod

- Service24h: rychlá pomoc v případě nouze po 24 hodin denně1

- Hustá servisní síť s cca 1700 servisními středisky po celé Evropě, dlouhé provozní doby servisů, z části až do 22 hodin

- Truck Data Center jako základ pro všechny služby Fleetboard

- Za příplatek aplikace Fleetboard pro zjednodušené ovládání a vyšší komfort práce

Mercedes-Benz Service24h: nepřetržitá podpora

Služba Mercedes-Benz Service24h zajišťuje okamžitou pomoc v případě poruchy – 365 dní v roce a 24 hodin denně. Volající mohou využít bezplatnou2 telefonní linku +420 296 335 698. Pokud řidič navíc stiskne „tlačítko pro servisní hovor“, jsou údaje o vozidle a souřadnice místa poruchy odeslány do centrály služeb Mercedes-Benz Service24h3. V případě poruchy se dostaví servisní technici s odpovídajícím způsobem vybavenou pojízdnou dílnou, aby mohlo vozidlo co nejrychleji pokračovat v cestě.

Aplikace Fleetboard Apps

Fleetboard nabízí individuální telematická řešení, která přispívají ke snížení nákladů a zároveň ke zvýšení produktivity. Pro využití celého portfolia služeb Fleetboard jsou k dispozici desktopová/klientská řešení jako různé aplikace pro operační systém Android a iOS.

/1/ V případě zranění osob nejdříve informujte policii a záchrannou službu.

/2/ V závislosti na poskytovateli služeb.

/3/ Alternativně: +49 69 95307277 (vznikají náklady při volání do pevné sítě).

/4/ Služba je dostupná pouze pro zákazníky využívající Mercedes-Benz Uptime.